بیوگرافی دیوید آکر (David Aaker) زندگینامه پدر برندسازی مدرن

بیوگرافی دیوید آکر (David Aaker) زندگینامه پدر برندسازی مدرن

  • خانه
  • »
  • برندینگ
  • »
  • بیوگرافی دیوید آکر (David Aaker) زندگینامه پدر برندسازی مدرن

فهرست

بیوگرافی دیوید آکر (David Aaker) زندگینامه پدر برندسازی مدرن

دیوید آکر (David Aaker) یک استاد دانشگاهی، نویسنده، سخنران و مشاور بازاریابی آمریکایی است. او در ۲۱ اکتبر ۱۹۳۸ در شهر ویلا پارک در کالیفرنیا به دنیا آمد. بعد از دریافت دیپلم برق از دانشگاه میشیگان و دکترای خود در رشته بازاریابی از دانشگاه استنفورد، آکر به عنوان استاد دانشگاهی در دانشگاه برکلی کار خود را آغاز کرد.

در دوره کاری خود، آکر به عنوان یکی از بزرگترین نویسندگان و متخصصان در زمینه بازاریابی شناخته شده است. او بیش از ۱۰۰ مقاله و بیش از ۲۳ کتاب در حوزه بازاریابی نوشته و به بررسی موضوعاتی از جمله مزایای برند، بازاریابی محصول، استراتژی بازاریابی، بازاریابی دیجیتال و موضوعاتی مرتبط با بازاریابی پژوهش کرده است.

آکر در سال ۱۹۹۵ به عنوان یکی از ۱۰ نویسنده برتر در حوزه بازاریابی در سراسر جهان شناخته شد. او همچنین در سال ۲۰۰۷ به عنوان یکی از ۱۵۰ نفر برتر در دنیای بازاریابی در یک نظرسنجی بین المللی انتخاب شد.

آکر نویسنده بیش از ۲۳ کتاب است که برخی از مهمترین آنها شامل “مزایای برند”، “بازاریابی استراتژیک”، “بازاریابی محصول” و “برندسازی” می باشد. این کتاب ها به عنوان منابع اصلی در حوزه بازاریابی در دانشگاه ها و شرکت های بزرگ استفاده می شوند.

آکر همچنین به عنوان یک مشاور در حوزه بازاریابی برای شرکت های بزرگ مانند کوکاکولا، فورد، مایکروسافت و سامسونگ فعالیت می کند. او همچنین برای شرکت های کوچکتر و استارتاپ ها نیز مشاوره می دهد و در طی دوره های کاری خود، به بسیاری از شرکت هایی که به بزرگی رسیده اند کمک کرده است.

بیوگرافی دیوید آکر (David Aaker) زندگینامه پدر برندسازی مدرن
او به عنوان یکی از بزرگترین متخصصان در حوزه بازاریابی شناخته می شود و به عنوان یکی از برترین استادان دانشگاه برکلی در زمینه بازاریابی برشمرده می شود. آکر در حال حاضر به عنوان استاد بازنشسته دانشگاه برکلی مشغول به فعالیت است و به عنوان مشاور و سخنران در کنفرانس ها و همایش های بازاریابی در سراسر جهان شرکت می کند.

در کنار کارهای آکادمیک، آکر به نوشتن مقالات و کتب در حوزه بازاریابی ادامه می دهد. او همچنین به عنوان یکی از برترین سخنرانان در حوزه بازاریابی شناخته شده است و به عنوان یکی از مربیان معتبر در حوزه بازاریابی به شمار می رود.

دیوید آکر در طول دوره کاری خود به عنوان یکی از بزرگترین متخصصان در حوزه بازاریابی شناخته شده است. او به عنوان یکی از برترین نویسندگان و مشاوران در حوزه بازاریابی شناخته می شود و به عنوان یکی از برترین استادان دانشگاه برکلی در زمینه بازاریابی برشمرده می شود. با توجه به اهمیت او در حوزه بازاریابی، آکر به عنوان یکی از بزرگترین نمایندگان صنعت بازاریابی در جهان شناخته شده است.

منبع » آکادمی اشکان مستوفی

5/5 - (12 votes)

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتس‌اپ
پینترست
اشکان مستوفی

اشکان مستوفی

موسس آژانس دیجیتال ایتروز و برند کاتینی. مشاور و مجری برندینگ و بازاریابی دیجیتال. هدف من تحول دیجیتالی شماست.